Topikok

2013. augusztus 22., csütörtök

Vi

öö mit is írjak magamról?!
Hát igazából egy rockos lány vagyok, akinek a szenvedélye az olvasás.Igazából nem is értem, hogy mi hárman , hogy lehetünk barátnők.. de hát az ellentétek vonzzák egymást.;)♥
Ez is azt bizonyítja, hogy ez egy nagyon sok oldalú blog lesz, mindenkinek megfelelve.:)
Én általában a rockos témát feszegetem, és persze a könyveket.:)
Szenvedélyem még az utazással kapcsolatos dolgok, mert egy nagy álmom, hogy világot lássak.:)
Remélem megtetszik nektek az oldalunk, és követni fogtok az elkövetkezendő időszakban.:)
Itt egy pár kép az én világomból, folytatás következik.:P
Jó szórakozást az oldalhoz, és legyetek ördögien angyalok.;)
Vi.

 Dream.. ♥

 Mindig legyetek ördögien angyalok.:)
Remélem mindenki ismeri ezt a klasszikusan remek slágert.;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése