Topikok

2013. augusztus 22., csütörtök

"First Lady"

SziasztoOok!

A blogon "first lady" néven fogok bejegyzéseket írni . Én 17 éves vagyok , az ikrek jegyében születtem ,ezért egyben  szórakoztató teremtés  . :) Hobbim : zene hallgatás, olvasás ...stb (minden csajos dolog ;) ). Szeretek az emberekkel foglalkozni ,ezért is szeretnék elhelyezkedni az egészségügyben .Továbbá nagyon sokat nevetek , mert szerintem fontos a vidámság az életünkben.


Ezért egy idézet a boldogságról:

"Feladni a boldogságot, az olyan, mintha kincseket szórnál a tengerbe. Sokkal rosszabb, mint bármilyen bűn."
                                                                                                                      " Ken Follett"


                   

                                    A szürke-trilógia óta megszerettem az olvasást ;) 





                             Live, Love, Laugh!! ;)                 Élj, Szeress, Nevess !! ;)

                                        Egy gyors outfit ;)




UI: Már csak 10 napunk van ,és itt az iskola . :S  Mindenki gyorsan használja ki ! ;)
        További kellemes szünidőt , akinek pedig tanulnia kell azoknak jó tanulást , és sok sikert !!;)


Legyetek "jók" ;) 
 xoxo  "first lady"

1 megjegyzés: