Topikok

2013. augusztus 23., péntek

Do It Yourself! ♥

Hey Girls!!!



Mára összegyűjtöttem nektek sok-sok DIY (azaz csináld magad) ékszert! Mindenki fog találni kedvére valót,ebben biztos vagyok! Én imádom az ilyen postokat/videókat nézni és ötletet meríteni belőlük!Sőt! egy általad készített karkötő kitűnő ajándék is lehet! Én mindig tudok örülni az ilyesminek és én is gyakran készítem el őket! Remélem ti is így tesztek :) ! Ha van kedvetek, akkor küldjetek képet az elkészült ékszerről az ourblogparadise@gmail.com-ra :D


elromlott a fülhallgatód?? nembaaj! lesz belőle egy szupi karkötőd ;)


Egyszerű,de nagyszerű!







nagyon gyors ,egyszerű és mutatós! :)








a nagy,zsinórból készült nyakláncok most nagyon trendik, ahogy a
statement nyakláncok is: 



Én biztosan el fogok párat készíteni!Tegyetek ti is így! 
Legyetek rosszak! További szép napot babies! 
xoxo,laters
G.

Képek forrása: http://pinterest.com/ :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése